Flyttebyrå Bærum

Flyttebyrå Bærum | Flytting for private og bedrifter i Bærum og omegn

Det å flytte er ikke alltid like enkelt, og er stort sett mye mer tidkrevende enn man først ser for seg. Man tenker at man skal gjøre det selv, og et godt stykke ut i oppgaven oppdager man at det var mye mer kostbart og tidskrevende enn man først så for seg. Mange har ofte hektiske hverdager fra før, og ikke kapasitet til å ta på seg oppgavene som følger med under en flytteprosess. Et flyttebyrå hjelper deg med de tunge løftene, kommer med store biler som har plass til tingene dine uten å måtte kjøre for mange ganger, og frakter møblene dine trygt fra ditt gamle til ditt nye hjem.

Flyttebyrå Oslo utfører flyttetjenester for private og bedrifter i Bærum Kommune. Vi tilbyr alt fra flyttehjelp, flyttevask, kontorflytting, mellomlagring og flyttevask. I tillegg bistår vi ved rydding og tømming av dødsbo og avfallshåndtering som bortkjøring av søppel og avfall.

Flyttebyrå Bærum

Ditt flyttebyrå i Bærum

Når man har bestemt seg for å flytte, og skal finne ut hvilken tilbyder man ønsker å benytte er det flere faktorer som spiller inn på prisoverslaget man får for utførelse av jobben. Først og fremst om flyttingen skal faktureres privat eller til bedrift, hvilken dato det skal utføres, om du er fleksibel på flyttedato og hvor fleksibel du eventuelt er, skal flyttebyrået hjelpe deg med pakking av eskene, må eskene lagres på et midlertidig sted mellom utflytting og innflytting, og trenger du hjelp med flyttevask? Når du så har funnet ut av disse tingene og er på jakt etter det rette byrået som skal hjelpe deg å flytte eiendelene dine er det vel så viktig at du finnet et selskap du stoler på, som både kan utføre oppgaven til oppgitt og avtalt tid, og som behandler eiendelene dine på en trygg og skånsom måte.

  • Flyttehjelp i Bærum
  • Privatflytting
  • Kontorflytting
  • Flyttetjenester for pensjonister
  • Tømming av dødsbo
  • Pianoflytting
  • Flyttevask
  • Minilager

Flyttetjenester

Flyttebyrå Oslo kan tilby komplette flyttetjenester med alt fra A til Å i hele flytteprosessen. Det er perfekt for dem som enten er for opptatte til å kunne lage tid til å utføre flyttingen, for de som ikke har helse til å kunne gjøre tunge løft, eller som ikke har venner til å hjelpe med å få sofaen gjennom dørkarmen. Å ansette et flyttebyrå er nok ikke det rimeligste alternativet, men alt i alt gjør det hverdagen din mye enklere, og du kan bruke tiden din og kreftene dine på resten av prosessen med relokaliseringen.

Mange lurer også på konkret hva flyttebyråene faktisk hjelper til med, og dette er kort fortalt alt som har med flytting å gjøre; vi kan levere alt av emballasje og pakkemateriell som flytteesker, bobleplast, pakketeip, og papir; vi kan hjelpe deg med selve pakkingen, sørge for at alt pakkes trygt og forsvarlig, og våre medarbeidere har lang erfaring med dette og oppgaven vil gjøres på en brøkdel av tiden du selv hadde brukt; vi kan demontere møbler, få dem ut og inn gjennom dørkarmer, laste av og på flyttebilen, transportere alle eiendelene dine til den nye plassen, pakke opp eiendelene dine igjen i ditt nye hjem, og til slutt fjerne alt av pakkemateriell slik at du slipper flere turer på miljøstasjonen for å resirkulere alt av papp og plast som ofte blir brukt i flyttesammenheng.

Vi utfører flyttetjenester lokalt i Bærum området: Lysaker, Sandvika, Haslum, Stabekk, Høvik, Blommenholm, Slependen, Rykkinn, Bærums Verk, Jar, Kolsås. Jobber for private, bedrifter, eiendomsmeglere på Oslo vest og boligstylister.

Pris

Når det kommer til pris er det flere faktorer som påvirker hvor mye det koster å flytte. Vi jobber hovedsakelig med to ulike prismodeller; timepris som er mest vanlig eller fastpris hvor vi gjør en befaring på forhånd. Blant annet faktureres tjenester som flyttevask og mellomlagring til fastpris. Flytting av møbler, flyttelass og andre flyttetjenester utføres normalt med timepris da dette er mer hensiktsmessig siden det varierer ved hver anledning.

Faktorer som styrer prisen

Avstand hvor du skal flytte fra og til. Jo lengre avstand og jo lengre flytting tar, jo høyere blir prisen. Å flytte fra en liten studenthybel som tar to timer er betydelig rimeligere enn å flytte fra en stor enebolig hvor man bruker en hel dag. Adressene hvor du flytter fra og til og etasjeforholdene er viktige faktorer for kostnadene for flytting.

Vær ute i god tid. Er du ute i god tid slipper du å bestille flyttehjelp samme dag, det er ofte dyrere enn å bestille på forhånd. Er du sent ute risikerer du å havne i en situasjon hvor du må ta det du får, noe som kan resultere i at du blir tvunget til å velge et dyrere flyttebyrå. Du vil også velge et flyttebyrå som er bra – det er tross alt hele husstanden din som legges i andres hender.

Hvilken type møbler du skal flytte. Har du spesielt tunge møbler som piano, safe, våpenskap eller andre slike ting vil det kreve ekstra mannskap for å flytte disse. Det er viktig at du informeres oss om dette på forhånd slik at vi har med nødvendig utstyr og mannskap. Vårt mål er å gi deg som kunde en komplett løsning hvor du føler deg trygg!

Flyttemateriell

Ønsker dere hjelp med nedpakking har vi dyktige flyttemedarbeidere som gjerne bistår med å pakke eiendeler, kjøkken artikler og emballere møbler. Vi selger også flyttemateriell som flytteesker, bobleplast, pakkepapir, garderobeesker og annen emballasje.